Kurz byl vložen do košíku

BEHAVIORÁLNÍ EKONOMIE

Zatímco ekonomie je přísně racionální, chování zákazníka je obvykle iracionální.

Zákazník je ovlivňován emocionálním působením a psychologickým tlakem a chová se podle toho, jak na něj tyto tlaky zapůsobí a jak se jim umí bránit.

Cíl kurzu

Ukázat, jak emoce a psychologické působení ovlivňují rozhodování a chování kupujících.

Lektor

 Jiří Novotný

Jiří Novotný

Autor odborných článků, lektor zaměřující se na due dilligence a pozitivní rozvoj podnikatelského prostředí.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen především pro obchodníky v pozici prodejce i nákupčího. Své informace v něm najdou i ti, kteří se chtějí s nadhledem orientovat v prostředí obchodu a trhu.

Obsah školení

Racionální ekonomie

  • Vytváření a prodej produktu
  • Hodnocení a podpora prodeje
  • Opatření ke zvýšení prodeje
  • Nabídka a poptávka - vyvažování

Iracionální jednání zákazníka

  • Ekonomická situace člověka a jeho psychická rovina
  • Schopnost čelit tlakům a ověřovat tvrzení
  • Časová souvislost

Emocionální nástroje a sociální vlivy

  • Sedm faktorů behaviorální ekonomie
  • Světová literatura a názory
  • Přístupy k behaviorální ekonomii

Metody

Seminář s diskuzí, praktické ukázky.

Informace ke kurzu

Kurz bývá nabízen i v online podobě. Aktuálně vypisované termíny online varianty naleznete ZDE.

Časový rozsah kurzu: 9:00 - 12:00

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.
Nenalezeny žádné novinky.