Zatímco ekonomie je přísně racionální, chování zákazníka je obvykle iracionální.
Zákazník je ovlivňován emocionálním působením a psychologickým tlakem a chová se podle toho, jak na něj tyto tlaky zapůsobí a jak se jim umí bránit.
Ukázat, jak emoce a psychologické působení ovlivňují rozhodování a chování kupujících.
Autor odborných článků, lektor zaměřující se na due dilligence a pozitivní rozvoj podnikatelského prostředí.
Kurz je určen především pro obchodníky v pozici prodejce i nákupčího. Své informace v něm najdou i ti, kteří se chtějí s nadhledem orientovat v prostředí obchodu a trhu.
Racionální ekonomie
Iracionální jednání zákazníka
Emocionální nástroje a sociální vlivy
Seminář s diskuzí, praktické ukázky.
Přístupové údaje včetně materiálů budou účastníkům zaslány 1-3 dny před konáním kurzu.
Kurz bývá nabízen i v prezenční podobě. Aktuálně vypisované termíny prezenční varianty naleznete ZDE.
Časový rozsah kurzu: 9:00 - 12:00
Dotazy vám rádi zodpovíme na