Říká se, že pro první dojem není druhá šance. Na získání pozornosti posluchačů máme pouze třicet vteřin, které bychom neměli ztrácet představováním nebo zdvořilostními frázemi. Pocity a dojmy, které v lidech na začátku naší prezentace vyvoláme, je budou provázet po celou dobu našeho setkání. Jak můžeme upoutat pozornost publika, a jak si zajistit zájem lidí se dozvíte na semináři. Budete odcházet vybaveni praktickými radami, obohaceni o tipy a návody, jak zaujmout a pohotově reagovat.
Sebevědomě vystupovat a zaujmout.
Certifikovaná trenérka a kouč v oblasti obchodních a manažerských dovedností s využitím technik NLP. Zaměřuje se na osobnostní, obchodní rozvoj a zvyšování výkonu v různých odvětvích.
Dotazy vám rádi zodpovíme na
KREATIVNÍ PAMĚŤ, EXCELENTNÍ MYŠLENÍ
Číst