Kurz byl vložen do košíku

JAK VYTVOŘIT STRATEGII ONLINE MARKETINGU


Vyhlásili jsme cenovou revoluci - nabízíme vybrané kurzy za 2.000 Kč bez DPH nebo ZDARMA.
Pro více informací, jak absolvovat kurz ZDARMA, nám zašlete dotaz s heslem ZDARMAKURZ.
Dotazový formulář naleznete ve spodní části této stránky.

Umíte správně definovat on-line marketingovou strategii firmy? Víte, jak velká je role on-line marketingu v marketingových aktivitách? Potřebujete si s celým týmem ujasnit a definovat záměry Vašich on-line projektů?

Umíte správně nastavit výkonnostní model (Key Performance Indicators) projektů? Sledujete leady, kontakty, obraty, nebo nevíte, jak to efektivně udělat? Chcete mít pod kontrolou náklady na on-line marketing? Odpovídají výsledky kampaní a projektů Vašemu očekávání?

Chcete-li slyšet odpovědi na dané otázky, přijďte na seminář, který jsme pro Vás připravili. Naučíme vás, jak přemýšlet o svém on-line marketingu a jak vytvořit fungující marketingový systém pro podporu Vašeho podnikání na Internetu.

Cíl kurzu

  • Poskytnout posluchačům rozvoj znalostí v oblasti tvorby marketingové strategie.
  • Seznámení s aktuálními trendy v on-line marketingu a digitálních technologiích.
  • Praktické sestavení jednoduché on-line marketingové strategie včetně základního business plánu.
  • Tipy a inspirace, jak sledovat a vyhodnocovat marketingové aktivity.

Lektor

Ing. Petr Mikšovič

Ing. Petr Mikšovič

Spolumajitel a jednatel internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu a reklamy, hlavně v prostředí on-line. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Vhodné pro vedoucí pracovníky (majitele, jednatele, manažery), kteří chtějí mít pod kontrolou on-line marketingové aktivity své firmy, chtějí se naučit sestavit zadání pro marketingový realizační tým a následné sledování, vyhodnocování a optimalizaci marketingových aktivit.

Obsah školení

  • Přehled trendů v on-line marketingu.
  • Užitečné nástroje a postupy pro vytváření on-line strategií.
  • Sestavení business modelu vašeho projektu pomocí Lean Canvas.
  • Sestavení jednoduchého business plánu.
  • Jaké výsledky lze očekávat od jednotlivých komunikačních kanálů v on-line prostředí – PPC kampaně, sociální sítě, e-mail marketing, SEO atd.?

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.
Nenalezeny žádné novinky.