I přes narůstající množství spamu a nevraživost mnoha lidí k obchodním sdělením patří e-mailing k účinným nástrojům propagace, online prodeje i péče o zákazníky. Široké pole bezplatných či velmi levných nástrojů jej činí dostupným prakticky pro každého podnikatele. Ale umíte jej využít na maximum?
Společně se podíváme na ty nejdůležitější metriky, které dělí příjemce vašeho e-mailu od nákupu a vás od nových objednávek.
Spolumajitel poradenské agentury Brand Hub, marketingový konzultant, obchodník.
Kurz s diskusí, praktický nácvik, ukázky správných a špatných řešení, tvorba a společné vyhodnocení vlastních textů pro e-mailing atd.
Přístupové údaje včetně materiálů budou účastníkům zaslány 1-3 dny před konáním kurzu.
Kurz bývá nabízen i v prezenční podobě. Aktuálně vypisované termíny prezenční varianty naleznete ZDE.
Časový rozsah kurzu: 9:00 - 13:00
Dotazy vám rádi zodpovíme na