V průběhu života přijímáme a fixujeme si určitý způsob chování. Někdy nám však naše návyky při řešení situací spíše nepomáhají. Zvyšujeme hlas, manipulujeme a nemáme pak ze svého jednání dobrý pocit. Dostáváme se do konfliktu. Říkáme si, že když se příště zachováme jinak, bude výsledek lepší. Rádi bychom však prosadili svůj názor, odmítli požadavek, který nám nevyhovuje, ale nevíme jak, neumíme to. Na semináři se naučíte, jak tyto nepříjemné komunikační situace zvládat a vyřešit je ke spokojenosti všech.
Osvojíte si schopnost zvládat konfliktní situace a řešit problémy konstruktivně, kdy cílem není jen vyřešení dané problémové situace, ale změna konfliktní situace na nekonfliktní.
Certifikovaná trenérka a kouč v oblasti obchodních a manažerských dovedností s využitím technik NLP. Zaměřuje se na osobnostní, obchodní rozvoj a zvyšování výkonu v různých odvětvích.
Pro všechny, kteří komunikují s druhými lidmi a chtějí se naučit zvládat a řešit konfliktní situace.
Teoretický výklad s powerpointovou prezentací, praktické příklady řešení konfliktních situací, výměna zkušeností, sdílení osvědčených postupů.
06. 12. 2024
09:00
-
15:00
Křenová 409/52, 602 00 Brno
OC Nosreti
2 700 Kč / os.
včetně občerstvení
Lepší cena
už od 2 osob!
Dotazy vám rádi zodpovíme na