Rádi byste zvýšili svou úspěšnost při náboru nových kolegů a spolupracovníků? Hledáte způsoby, jak oslovit a zaujmout potenciální kandidáty? Chcete se postarat o to, aby pro vás i vaše kandidáty byl nábor pozitivním zážitkem a vyhnout se přešlapům? Přemýšlíte nad tím, jak efektivně postavit náborovou strategii, tak aby byla efektivní a přinášela výsledky?
Přihlaste se na kurz „Jak se vyhnout náborovému bizáru“ a načerpejte inspiraci i konkrétní tipy, triky a ověřené postupy, které můžete ihned využít.
Po mnoho let byl nábor ve firmách vázán zejména na inzerci (v duchu: Popis, Požadujeme, Nabízíme…) s občasnou dopomocí ze strany personálních agentur. Tento přístup ovšem v současnosti markantně ztrácí na produktivitě. Přijďte a poznejte, jak navrhnout a uvést v život efektivní strategii náboru pro rok 2022 a rozšiřte své náborářské portfolio o nové metody a nástroje.
Lektor
Pro koho je kurz určen
- HR specialisty a náboráře
- Pracovníky personálních agentur
- Manažery, kteří sami nabírají zaměstnance do svých týmů (třeba i na IČO)
- Majitele a jednatele společností, kteří nabírají zaměstnance, nebo hledají inspiraci, jak nábor ve své firmě dělat lépe
- Specialisty Employer Brandingu
Obsah školení
- Změny na trhu práce a proměny očekávání a motivace kandidátů
- Strategie náboru a jak navrhnout tu správnou pro svou společnost. Jaký mix aktivit a komunikačních kanálů zvolit
- Jak na oslovování a vyhledávání kandidátů. Získání pozornosti a zájmu. Vedení dialogu od prvního oslovení, přes telefonát až k osobnímu jednání
- Role sociálních sítí (LinkedIn, Facebook, Instagram) v náboru a jak s nimi účinně pracovat
- Atraktivní inzerce, která upoutá pozornost těch správných kandidátů
- Značka zaměstnavatele a její rozvoj, aneb jak ukázat okolnímu světu, proč je vaše firma skvělým místem pro další kariéru
- Jak vést jednání s kandidátem, skrze jednotlivé fáze (od prvního kontaktu až po výsledek), aby si z něj odnesl vynikající zážitek
Metody
Interaktivní seminář zahrnující ukázky dobré praxe, případové studie i praktický nácvik.
Informace ke kurzu
Přístupové údaje včetně materiálů budou účastníkům zaslány 1-3 dny před konáním kurzu.
Kurz je současně nabízen i v prezenční formě.
Časový rozsah kurzu 9:00 – 16:00