Najít a vybrat si ty pravé zaměstnance, kteří splní představy zaměstnavatele, je skutečně obtížný úkol. Především pro personalisty a pro toho, kdo rozhoduje o přijetí či nepřijetí uchazeče na pracovní místo.
Na rozhodnutí o přijetí do pracovního poměru navazuje důležitý proces přípravy, jehož kvalita se projeví brzy po uzavření pracovní smlouvy.
Cíl kurzu
Ukázat postupy pro přípravu řízení o přijetí do pracovního poměru. Osvědčené postupy směřují proti chybným rozhodnutím zapříčiněným nesprávným odhadem schopností a vlastností uchazeče o pracovní místo.
Lektor
Pro koho je kurz určen
Kurz je určen pro všechny pracovníky, kteří mají ve své kompetenci rozhodnout o tom, zda uchazeč o pracovní místo bude či nebude přijat.
Obsah školení
Podmínky při přípravě na obsazení pracovního místa
- charakteristika pracovního místa
- popis funkce
- pracovní smlouva a další důležité dokumenty
Příprava na vstupní pohovor
- definování požadavků na výkon a otázky směřující k ověření jejich splnění
- prostředí a podmínky pro jednání
- ověřovací nástroje
- diskriminace
Výstup z přijímacího pohovoru
- nakládání s životopisem
- formy rozhodnutí a termíny
- nejčastější chyby
- řeč těla a její význam
Metody
Seminář s diskuzí, praktické ukázky
Informace ke kurzu
Kurz je současně nabízen v online formě. V odůvodněných případech mohou účastníci online formu zvolit i zpětně, nejpozději však 5 pracovních dní před konáním kurzu.
Časový rozsah kurzu 9:00 – 12:00 hod.