Majetek ve firmě doznává postupem času změn. Nový se nakupuje a starý vyřazuje. Cesty vyřazení jsou různé, jednotná je ale nutnost změny zaznamenat jak v účetních evidencích, tak v prostorách, kde se majetek nachází. To se pak vyplatí v případě požáru, či vykradení v rámci šetření o vzniklé škodě a jejím nahrazení s pojistky.
Na této přednášce se probere příslušná zákonná ustanovení a jejich praktické použití. Na příkladech z praxe si ukážeme jak nejlépe postupovat a jak se vyhnout nečekaným komplikacím.
Autor odborných článků, lektor zaměřující se na due dilligence a pozitivní rozvoj podnikatelského prostředí.
Přednáška je určena pro pracovníky na úseku majetku a pro vedoucí, kteří mají na starosti péči o svěřený majetek.
1. Hlavní smysl inventarizace
2. Praktické provedení inventury
3. Závěr
Dotazy vám rádi zodpovíme na