Když o Vašem oddělení nákupu někdo řekne, že nefunguje, co tím vlastně myslí? Vždyť děláte stále stejné věci. Za co nejnižší ceny a v nejkratším čase se snažíte nakoupit kvalitní produkty.
Ale opakováním stále stejných činností dosáhnete stejných výsledků. Některé činnosti, které denně děláte, vypadají jako nezbytné, další jako zcela klíčové. Ale opravdu jsou tak důležité? Co když Vám tyto činnosti ve skutečnosti mnoho nepřináší?
Vyspělé a světoznámé společnosti velmi dobře vědí, že nákup, respektive strategický nákup, nevede pouze ke snížení dodavatelských cen a k zajištění kvalitních produktů v nejkratší době.
Hlavním úkolem strategicky řízeného nákupu je nakupovat ve správné kvalitě, kvantitě a čase. To navíc od správného a bezpečného dodavatele.
Strategický nákup se dlouhodobě a systematicky zaměřuje na uspokojení potřeby interního zákazníka, na kontrolu všech finančních prostředků a na vyhledávání prostoru pro možné úspory. Dále také na optimalizaci nákupního procesu a zvýšení jeho flexibility, ale i snížení nákupního rizika nebo podporuje inovace a vývoje.
Tímto podstatným způsobem strategický nákup přispívá ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti, k dosažení firemních cílů a v neposlední řadě také ke zvýšení hodnoty firmy.
Zkušenosti s firemním nákupem již od roku 1992, jako nákupní manažer působil v českých i zahraničních společnostech. Zaměřuje se na profesionální nákupčí a firmy, napomáhá klientům zvyšovat kvalifikaci, odhalovat prostor, kde lze ušetřit peníze či zvyšovat úroveň firemního nákupu.
Seminář je určen manažerům logistiky, manažerům nákupu, nákupčím a střednímu i vyššímu managementu společností všech velikostí, kteří chtějí oddělení nákupu řídit a vlastní nákupní činnost realizovat na základě promyšlené strategie. Dále je seminář určen referentům nákupu, kteří mají zájem se vzdělávat a kariérově růst.
Na semináři STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ NÁKUPU A STRATEGIE NÁKUPU si osvojíte v praxi osvědčené dovednosti nezbytné pro zavedení používání metod a nástrojů strategického řízení nákupu, které Vám pomohou zvýšit úrovně Vašeho firemního nákupu.
Představíme si postupy a metody pro optimalizaci procesu nákupu a snižování jeho nákladů. Dále také získáte návod pro nastavení pravidel nákupu, určení přesných rolí a odpovědností, které jsou s jednotlivými rolemi neodmyslitelně spjaty.
Dále se dozvíte, které klíčové faktory ovlivňují nákup a co vše musíte zohlednit při volbě správné strategie nákupu.
Na semináři nebudete jen nečinně sedět a poslouchat. Během realizace případové studie na téma „Zlepšení fungování oddělení nákupu“ si porovnáte vaše návrhy a postup jejich implementace s kolegy z branže.
Co se dál dozvíte:
Výklad, aktivní zapojení a diskuze účastníků, praktické řešení případové studie.
Časový rozsah: 9:00 - 16:30
Dotazy vám rádi zodpovíme na