Kurz je volným pokračováním kurzu MARKETING SLUŽEB I.
Co udělat, aby zákazníci byli z vašich služeb nadšení a opakovaně se k vám vraceli?
Co když jen kvalitně provedená služba nestačí? Umění poskytovat vynikající služby také vyžaduje, abychom porozuměli tomu, jaké kroky, signály a slova zanechávají v mysli zákazníků pozitivní dojem.
Díky kurzu pochopíte, co se odehrává při hodnocení služby v mysli zákazníků, zda je pro něj využití vašich služeb nezapomenutelný prožitek nebo naopak frustrace a zklamání.
Kurz vám vysvětlí pojem design služby a provede realizací služby od prvního kontaktu se zákazníkem přes získávání jeho důvěry až po vytvoření nezapomenutelného dojmu a doporučování dalším lidem.
Na řadě praktických příkladů uvedeme, jak se liší služby nevalné úrovně od těch přijatelných až po skvěle hodnocené.
Marketingový konzultant, kouč a lektor seminářů a vzdělávacích akcí zaměřených na marketing.
Kurz je určen pro podnikatele a manažery firem z oblasti služeb, kteří chtějí rozšířit své dosavadní znalosti v oblasti marketingu a obchodu. Například pro účetní, konzultanty, hotely, restaurace, finanční instituce, maloobchody, zdravotnictví, cestovní kanceláře či osobní služby.
Online kurz se uskuteční prostřednictví služby Zoom Meeting. Pro připojení je zapotřebí, abyste:
K online kurzu se můžete připojit také přes Váš chytrý telefon. Stačí si v Google Play stáhnout aplikaci Zoom Cloud Meetings a následně postupovat dle instrukcí výše.
Pozor, místnost, kde proběhne online kurz, se zaktivní teprve tehdy, až do ní vstoupíme spolu s lektorem my.
Následně umožníme vstup ve stanovený čas začátku online kurzu i Vám.
Abychom předešli případným komplikacím s kompatibilitou, doporučujeme, abyste si přihlášení k online kurzu vyzkoušeli minimálně 30 minut před jeho začátkem.
V případě, že byste měli při instalaci nebo v průběhu online kurzu technické problémy, neváhejte nás kontaktovat.
Dotazy vám rádi zodpovíme na