Mezilidské vztahy jsou klíčové pro dobrý výkon zaměstnanců, spokojenost a pohodu na pracovišti. Odhalme své nastavení, rozdílnost dalších osobnostních typů, pochopme příčiny jednání kolegů, pracujme na zdravém týmu.
Konflikty na pracovišti vedou ke snížení produktivity, nepříjemné atmosféře a někdy až i k odchodu zaměstnance. Můžeme jim předcházet? Jaká komunikační pravidla nastavit? Jaké jsou příčiny jejich vzniku? Každý jsme jiný, pro vzájemné doplnění rolí v týmu se to hodí, rozdílnost však často zakládá nedorozumění. Podívejme se proto také na komunikační styly a jednání dle osobnostních typů. Naučme se vztahy zlepšovat. Poznejte lépe i svůj osobnostní typ a styl komunikace a jednání.
Nejčastěji nižší, střední a vyšší management, ale i řadoví členové týmu jako THP, koordinátoři… Lidé, kteří jsou součástí týmu, kde bývá vypjatá atmosféra, chtějí předejít konfliktům na pracovišti nebo přímo zlepšit vztahy.
Kurz je veden interaktivně. Obsahuje sebepoznávací část včetně možnosti vyplnění osobnostních testů a vyhdnocení. Využívá i aktivity ve skupinkách. Aktivní nácvik situací (simulační hry a možnosti řešení).
Kurz bývá nabízen i v online podobě. Aktuálně vypisované termíny online varianty naleznete ZDE.
Dotazy vám rádi zodpovíme na