Náš úspěch závisí na našich časových návycích. Jaké jsou ty Vaše? Co když je upravíme a budete efektivnější a spokojenější? Mějte čas ve svých rukou – v zaměstnání, při home office, doma i na cestách.
Máme čím dál více úkolů, které je třeba stihnout. Často se ocitáme v časové tísni. Jak to zvládnout? Jak to, že někdo se s tím vyrovnává lépe a někdo trpí? Podívejme se na naše vnímání času – co jsme prožili, jak umíme pracovat s přítomným okamžikem, jaké jsou naše plány do budoucna. Jak to ovlivňuje naši současnou schopnost hospodařit s časem? Seznámíme se s technikami time managementu a s faktory, kvůli kterým se naše časové plány rozpadají. Projdeme si specifika time managementu při práci z domu. Nastavíme si pravidla pro efektivnější využití času tak, aby to vyhovovalo našemu osobnímu nastavení.
Nejčastěji nižší, střední a vyšší management, ale i řadoví členové týmu jako THP, koordinátoři, obchodníci, lidé v terénu, na cestách, lidé permanentně na telefonu, kteří mají dlouhodobě více úkolů než lze stihnout...
Kurz je veden jako interaktivní seminář. Po celou dobu semináře můžete pokládat otázky, přinášet vlastní příklady z praxe a diskutovat s ostatními.
Kurz bývá nabízen i v online podobě. Aktuálně vypisované termíny online varianty naleznete ZDE.
Časový rozsah kurzu: 9:00 - 14:00
Dotazy vám rádi zodpovíme na