Management, marketing, obchod
V KOSTCE - 10 KNIH PRO ÚSPĚŠNÝ ROZVOJ MANAŽERA
Deset knih ze série V kostce pomůže manažerům, školitelům a ostatním zájemcům získat ucelené…
33 ZÁKLADNÍCH POSTUPŮ JAK PŘEKONAT STRES PŘI OBCHODOVÁNÍ
Publikace je určena pro obchodníky a prodejce, denně žijící v permanentním napětí a stresu. Nabízí…
HODNOCENÍ EKONOMICKÉ EFEKTIVNOSTI INVESTIČNÍCH PROJEKTŮ EVROPSKÉ UNIE
Na trhu ojedinělá kniha, která se zabývá ekonomickou a finanční analýzou a konkrétními výpočty…
NEKONVENČNÍ MYŠLENÍ - 17 PRAVIDEL PRO VÍTĚZSTVÍ V BYZNYSU
Fascinující, poutavá a blízká praxi. Taková je tato výjimečná kniha, která na mnoha příkladech ze…
JAK PRODÁVAT, KDYŽ NIKDO NEKUPUJE
Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je…
13 ÚČINNÝCH STRATEGIÍ PRO OBCHODNÍ VYJEDNÁVÁNÍ - jak dosáhnout souhlasu
Teprve získání soulasu dělá vyjednávání úspěšným. Proč se to některým lidem daří lépe než ostatním?…
CASH FLOW
Potřebuje vaše firma více provozního kapitálu? Máté problémy s likviditou či solventností? Chcete…
EDUKACE ŘÍDÍCÍCH DOVEDNOSTÍ - PEOPLE MANAGEMENT
Kniha Edukace řídících dovedností zdařile propojuje poznatky ze tří oblastí: řízení podniku …
CD "MOTIVACE V PRAXI MANAŽERA" - 10 hodinový e-Learningový kurz
Návody * Tipy & triky * Praktické příklady a cvičení * Testy Umění motivovat své pracovníky a…
KOMPETENTNÍ MANAŽER PROCESU
Autor pracuje s manažerskými kompetencemi jako souborem znalostí, dovedností a osobnostních…
MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ ŠKOLY
Marketingové řízení školy se zabývá problematikou moderního řízení školy, snaží se nabídnout nové…
RUSKÁ KORESPONDENCE A JEDNÁNÍ PRO HOSPODÁŘSKOU PRAXI
Účelem publikace je seznámit uživatele se základy ruské hospodářské korespondence natolik, aby…
PORADY A JEDNÁNÍ - Jak se prosadit a dosáhnout svých cílů
Každý z nás je v zaměstnání neustále konfrontován s množstvím porad, jednání, formálních i…
TELEMARKETING V PRAXI - Jak profesionálně telefonovat se zákazníky
Anotace Jediný český komplexní průvodce oblastí telemarketingu je určen všem telefonním operátorům,…
FINANČNÍ ŘÍZENÍ PODNIKU
Anotace V publikaci vycházející z aktuální podnikové praxe se seznámíte s moderními přístupy,…
PUBLIC RELATIONS JAKO OVLIVŇOVÁNÍ MÍNĚNÍ
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public…
PRAKTICKÁ PŘÍRUČKA PRO MANAŽERY PRODEJNÍCH TÝMŮ ŽIVOTNÍHO POJIŠTĚNÍ
The Passionate Manager Publikace je určena každému, kdo řídí pracovníky zabývající se prodejem…
BYZNYS JE O LIDECH
Kniha se zaměřuje na nejčastější problémy a úskalí spojené s "fungováním" osob v organizacích a…
MANAŽERSKÝ AUDIT V MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNICÍCH
Manažerský audit je novým nástrojem hodnocení úrovně procesů a odhalování možností jejich…
JAK USPĚT PŘI VYJEDNÁVÁNÍ
Vyjednávání je procesem smlouvání zaměřeným na dosažení vzájemně výhodných dohod nebo záměrů.…
MANAŽERSKÉ TÝMY
Kniha je překladem 3. vydání bestseleru o týmech, jenž se stal základem každodenního jazyka…
ROZVÍJÍME A MOTIVUJEME ZAMĚSTNANCE
Talent – každý po něm touží, ale firmy ne vždy oceňují, že takto obdařené zaměstnance mají. …
Nenašli jste, co jste hledali? Kontaktujte nás
Dotazy vám rádi zodpovíme na